ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.

Informacja o działalności ZBM II TBS w tekście łatwym do czytania (ETR)

Informacja o działalności ZBM II TBS w tekście łatwym do czytania (ETR)

Kim jesteśmy?

ZBM II TBS Sp. z o.o. działa w Gliwicach.

Zarządzamy budynkami i mieszkaniami.

Dbamy o budynki należące do Miasta Gliwice.

Pomagamy mieszkańcom w sprawach związanych z mieszkaniami.

Czym się zajmujemy?

Nasza praca polega między innymi na:

  • zarządzaniu budynkami mieszkalnymi,
  • wykonywaniu remontów,
  • usuwaniu awarii,
  • utrzymaniu porządku wokół budynków,
  • obsłudze mieszkańców,
  • realizacji inwestycji mieszkaniowych.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz:

  • przyjść do naszego Biura Obsługi Klienta,
  • zadzwonić,
  • napisać e-mail,
  • wysłać pismo.

Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Potrzebujesz pomocy?

Jeżeli trudno Ci załatwić sprawę samodzielnie, możesz przyjść z osobą, która Ci pomoże.

Pracownicy ZBM II TBS wyjaśnią, jak załatwić Twoją sprawę i jakie dokumenty są potrzebne.

Gdzie znajduje się siedziba?

Siedziba ZBM II TBS znajduje się w Gliwicach.

Dokładny adres oraz informacje o godzinach pracy znajdziesz na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dostępność

Na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej publikujemy informacje ważne dla mieszkańców.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy lub informacji o dostępności, skontaktuj się z nami.

Podmiot udostępniający informacje: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. Data stworzenia : 2026-07-31 10:39 Autor : nick Data publikacji : 2026-07-31 10:39 Osoba udostępniająca na stronie : nick Data ostatniej modyfikacji : 2026-07-31 10:43 Osoba modyfikująca : nick